Tulostusversio

3/2014

PINS peilaa kuluttajaa tarkimmin

Teksti: Kirsi Castrén

Verkostoituneiden yritysten muodostama PINS-järjestelmä saa tietoa asiakkaiden kulutustottumuksista ennennäkemättömän laajasti, sillä verkosto on monialainen ja kansainvälinen.

”Kumppaniyrityksemme eivät näe toistensa PINS-jäsenten tietoja, vaan saavat heistä tietoja ainoastaan kohderyhmätasolla toimintansa kehittämistä varten”, kertoo toimitusjohtaja Anssi Suominen PINS-asiakasrekisteriä ylläpitävästä Coalition Rewards Finlandista.

Uutta PINS-järjestelmässä on, että siihen voivat liittyä myös pienyritykset. Etuohjelmapalvelun suomalaiselle pk-sektorille tarjoaa Fonecta. Asiakastietojen ensisijainen käsittelijä on kuitenkin Coalition Rewards.

”Fonecta saa kumppaniyrityksiä varten Coalition Rewardsilta vain PINS-myyntiin liittyvää anonymisoitua raportointitietoa”, sanoo Fonectan toimitusjohtaja Timo Hiltunen.

Verkoston yritykset sijaitsevat ympäri maailmaa.

”Tietosuojasyistä palvelimet pidetään EU:n alueella, tarkemmin Puolassa”, Anssi Suominen kertoo.

Lue myös

Kuluttaja kokovartalopeilissä »
S-ryhmä tarkentaa profilointiaan »
Anna palautetta

Kommentit (0 kpl)

Ei kommentteja.

 

Kommentoi








Kyllä


* = Pakollinen tieto

Uutiset

•  = artikkeli on luettavissa vain netissä

 

 

tietosuoja_logo_2013.gif

 

 

 

Vastaava toimittaja
Hanna Tamminen


 


 

 

 

 

Julkaisijat
Tietosuojalautakunta
Tietosuojavaltuutetun toimisto
Viestintävirasto
Patentti- ja rekisterihallitus



 

 

 

 

 

 

 

Rekisteriselosteet »

Tietoa evästeistä »

 

 

 

Tietosuoja-verkkojulkaisua julkaistaan Tietosuoja-lehden yhteydessä. Yhdessä lehti ja verkkojulkaisu tutustuttavat tietosuojan normeihin ja käytäntöön, tietoturvaan ja viestinnän luottamuksellisuuteen. Tarkoituksena on ohjata hyvään rekisterinpitoon sekä tietoturvallisuuden ja viestinnän luottamuksellisuuden varmistamiseen.