Tulostusversio

3/2015

Jari Perko ja sosiaalinen media

Teksti: Päivi Männikkö

Mitä sosiaalisen median kanavia käytät ja mihin tarkoituksiin?

”Twitter ja LinkedIn ovat päivittäisessä työkäytössä: viestintää, ilmiö- ja substanssiseurantaa sekä tiedonhakua. Facebookissa lentää sitten ’siviililäppä’. Pinterest, Instagram, Snapchat yms. ovat vasta tutkailuvaiheessa.”

Käytätkö eri kanavia eri kohderyhmien tavoittamiseksi?

”Osittain. Jonkin verran tulee hyödynnettyä eri kanavien ammatti- ja substanssiryhmiä, jotka muodostavat itsessään kohderyhmiä.”

Onko sinulla erikseen työ- ja vapaa-ajan profiilit somessa? Miksi?

”Kukin media on minulla joko-tai. Facebook on 99,8-prosenttisesti siviilikäytössä. Kohti kohtuukäyttöä, ruutuviestintää on ihan tarpeeksi työmaalla.”

Lue myös

Markkinoija elää mutkikkaita aikoja »
Sovellukset tulevat suoramarkkinointiin »
Anna palautetta

Kommentit (0 kpl)

Ei kommentteja.

 

Kommentoi








Kyllä


* = Pakollinen tieto

Uutiset

•  = artikkeli on luettavissa vain netissä

 

 

tietosuoja_logo_2013.gif

 

 

 

Vastaava toimittaja
Hanna Tamminen


 


 

 

 

 

Julkaisijat
Tietosuojalautakunta
Tietosuojavaltuutetun toimisto
Viestintävirasto
Patentti- ja rekisterihallitus



 

 

 

 

 

 

 

Rekisteriselosteet »

Tietoa evästeistä »

 

 

 

Tietosuoja-verkkojulkaisua julkaistaan Tietosuoja-lehden yhteydessä. Yhdessä lehti ja verkkojulkaisu tutustuttavat tietosuojan normeihin ja käytäntöön, tietoturvaan ja viestinnän luottamuksellisuuteen. Tarkoituksena on ohjata hyvään rekisterinpitoon sekä tietoturvallisuuden ja viestinnän luottamuksellisuuden varmistamiseen.